Njut av ert höstslask

Ni har väl höst där hemma nu?
Vi har typ sommar året runt. Fast den senaste veckan har det faktiskt kommit lite "kyligare" vindar. Jag har aldrig vart så glad över kallare väder på länge som för några dagar sedan.
Jag saknar regn så det gör ont. Jag blir galen av all sol här. Men man vill alltid ha det man inte har, eller hur?
Men jag tycker bara att ni ska njuta av den svenska hösten. Det är min favoritårstid och inte ens södra Kalifornien-väder kan slå det.

 
Underbara färger och äpplen från trädgården, bättre svensk höst finns inte!
Saknar det!

Nu slutar jag jobbet om 9 min, dags att räkna kassan!

När jag kommer hem ska jag prata med mamma på skype :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0