Min dag är slut

Mina dagar kommer att bli sjukt mycket kortare nu när jag börjar jobba mina 15.00-23.00-pass på motellet.
Om en timme ska jag vara på jobbet och när jag kommer hem är dagen slut.
Dags att bli nattmänniska igen då som jag var på gymnasiet.
Och åh vad jag kommer att uppskatta helgerna! Är så himla glad att jag lyckades skaffa ett jobb såpass snabbt, trodde faktiskt att det skulle ta tid, hade väl tur.

 

Hörs senare! Det sägs att mitt skift på jobbet är minst att göra på, dvs:
"Titta på teve-läsa-surfa på nätet-skiftet". Låter lite långtråkigt i längden,
men samtidigt så är det betalt per timme för samma saker jag gör hemma.

Önska mig lycka till, idag avgörs om jag behöver mer träning eller om jag är redo för jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0