Manhattan beach och Najas

Efter jobbet åkte jag och Brandon till Manhattan beach där vi skulle möta italienarna. Medans vi väntade på dom satt jag och Brandon på en bänk och kollade ut över Stilla havet. Vågorna var stora, surfarna verkade glada. Solen har bytts ut mot moln, jag vart nöjd.
Träffade även på Brandons låtsaskusin Sam där, vi alla bestämde oss för att ta en öl på puben Najas i Redondo beach. Mysig kväll!


Klicka på småbilderna för större storlek.
  
Jag och Brandon njuter av havsutsikten.           "The italians".


Brandon och Sam tyckte inte att italienarna skulle behöva cykla från
Manhattan beach till Redondo, så de grejade och fixade som bara den
för att få plats med de båda cyklarna in i Sams bil. Det tog sådan tid att
jag och italienarna bara skrattade åt amerikanernas lathet och att när cyklarna
äntligen lyckats få plats i bilen, hade vi förmodligen redan kunnat vara på
puben om vi bara hade åkt/cyklat dit på en gång.
Det såg så himla roligt ut med Sams cykel-proppade bil.

klicka på småbilderna för större storlek.
  
F och A.                     America, America!      Det var lätt att se Sams bil i trafiken.

  
Biljard och en kall öl på Najas.       Alessandro och Brandon .

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0