Måndagskväll


Det var så skönt att laga mat ikväll efter att ha ätit ute i typ 2 veckor.
Man blir så lat, slö och trött av att inte göra någonting annat än att lata och unna sig.
Jag lagade köttfärssås och spaghetti, det var gott.
Imorgon blir det ju att gå ut och äta igen, eftersom Brandon fyller 25 år. Hans familj går alltid ut och äter då det är någons födelsedag.

Annars så har jag tvättat halva dagen och håller fortfarande på. Sånt som jag inte hunnit med så mycket heller då familjen har vart här.
Hängt på craiglist har jag också gjort. Det är en sida på internet som har allt ifrån jobb, lägenhetsannonser och gratis-saker.

Nu undrar jag vart min make håller hus. Iofs började han jobba sent, så han slutar väl sent då med.
Men om han hinner hem innan klockan elva ska vi iaf hyra film (vi gjorde aldrig det igår) eftersom videoaffären stänger då.
Annars har jag bara bett honom att köpa med sig chocolate chip cookies hem, känner för det, med ett glas kall mjölk...Mmm :)

Nehepp, nej nu ska jag flytta över tvätten till torktumlaren.


Mamma och pappa fyllde minsann upp vårt kyl och frys innan de åkte hem. Gött!




Kommentarer
Postat av: Bibbi i Skara

Hej, Anna!

Tack för alla fina bilder och uppdateringar på vad du och de dina gör och har gjort. Det känns som om man är med och reser med er. Det verkar ha varit många härliga upplevelser för er. Vi hoppas att kunna komma och hälsa på er någon gång. Du får önska grattis på födelsedagen till Brandon. Lycka till med jobb och ev. ny lägenhet.

Familjens fyra killar (PG, AG, FG ocgh DG) hälsar säkert också - från sina olika platser.

Ha det bra!

Kramar från Bibbi - just nu idag med sommarvärme i Skara

2009-09-01 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0