Mama mia!


Jag vaknade upp till en som det kändes inspelning av italiensk såpopera eller något. Däremot var det bara de 2 som pratade på skype med sina vänner och familj. De har suttit och pratat så hela morgonen. Jag undrar om de redan är hemsjuka.
Jag lagade dom amerikanska pannkakor med sirap som de var väldigt förväntansfulla över då de sett att de äter det på amerikanska filmer. Det är så roligt att de är precis som jag när jag kom hit.

De kom hit till lägenheten sent igår, eftersom Brandon inte kunde hitta dom på flygplatsen. Tror det tog dom cirka 2 timmar att hitta varandra, minst. Jag tänkte, herregud, 2 sicilienare lost på LAX flygplats. Yeez. Men det gick ju bra, till slut. Vår vän hade med sig en flaska rött från sicilien, niice. Däremot spräckte han hål på en av mina "italienska fördomar". Han sa att han aldrig riktigt druckit vin. Jag vart totalchockad. Ger inte italienarna vin till sina 5 år gamla bambinos? Han bara skrattade. Gu vad man tror mycket om andras länder kulturer och så och gu vad man har fel, oftast. Mina amerikanska fördomar jag haft har dock stämt bra hittills.

Varmt idag igen, jag svettas ihjäl. Måste vänta in penga-leveransen ( se förra inlägget varför) sedan vill jag nog ta cykeln ner till playan och bada i vågorna. Åhh...låter så så skönt.

Ciao.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0