Lat söndag


Från att jag kom hem ifrån jobbet halv fyra igår tills nu har jag latat. Knappt lyft ett finger. Det är både skönt och tråkigt och så blir jag sömnig av lata dagar. Utomhus byts solen ut med moln och vindarna är mer friska. Det är favoritvädret här i L.A.
Imorgon får vi reda på om vi får den där lägenheten jag blev förälskad i. Vi har tydligen goda chanser.
Brandon har inte bestämt sig än om han vill ha den eftersom vi kommer att behöva göra oss av med vissa möbler, jag säger till honom att det hade vi fått göra ändå. Jag tror iaf att det lutar mer åt JA än Nej.
Mina lata timmar har jag spenderat på www.hulu.com , en sida där man kan kolla på tvserier och grejer gratis.
Jag har sett på massa O.C-avsnitt, jag fick aldrig tid att se den serien då den gick på teve.

Nu ska jag återgå till att lata.

Ps: Jobbet går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0