Kort eller långt?

Brandon pratar då och då om att klippa av hans långa hår. Igår kom vi in på ämnet igen. Han verkar både vilja och inte vilja göra det. Jag har också blandade känslor om detta. Jag har bara känt honom med det långa håret, så för mig är det en del av honom liksom. Däremot när jag kollar på hans körkortbild där hans hår är snaggat, framhävs han ögon och leende mera. Jag tycker att han ska klippa av det av egoistiska själ, jag älskar föränringar. Däremot vet jag också att mina impulsiva "attacker" kan gå åt skogen. Om han klipper av det kommer jag säkert sakna hans långa "indian-hår". Hur ska jag då kunna kalla Brandon för Pocahontas när jag vill retas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0