Kaos på jobbet

Jag sitter i receptionen och ska precis checka in 2 personer , känner mig totalt cool, "Det här går skitbra".
Och då dör datorn. Hela jävla systemet slocknar ner. Alla lampor släcks.Brandlarmet tjuter .Skit.
Brandbilen kommer stormandes. Två karlar kommer in till vettskrämda mig och säger att det bara är en liten brand i området så därav problemen. Sedan försvinner de. Jahaja, "bara en liten brand", kanske inte en big deal för området, men för motellet är det! Managern satt i telefon och försökte lösa allt. Jag fick springa till allas rum och berätta vad som hänt. När allt löst sig kändes det bättre. Och så checkade jag in en person från Tyskland, totalt cool. Det gick skitbra. Eller ja, hennes kreditkort funkade ej, så jag behövde lite hjälp ifrån managern, men sen gick det skitbra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0