Jobb och bebissparkar

Jobbade morgonskiftet idag med en tjej som tränar och hjälper mig. Hon är gravid och ska föda i november.
Varje gång när vi jobbat ihop får jag ta del av hennes graviditet. Idag fick hon ont och jag trodde att jag skulle behöva ta henne på min cykel till sjukan. Men värken varade bara i några minuter som tur var. Och sedan så började bebisen sparka och man kunde liksom typ se en spark som töjde ut hennes mage. Det var jättehäftigt.
Och så checkade jag in och ut några människor också, det är ju faktiskt därför jag är där.

Om en stund ska jag och Brandon åka över till hans mammas hus. Vi ska snacka lite om lägenheten och så vill jag leka med Isabella och Joaquin, har ju inte sett dom sedan Labour day!
Förhoppningsvis lyckas vi pricka in deras middagstid med haha, jag är hungrig!


Åh vad det ska bli mysigt att träffa dessa sötungar ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0