Jag fann lycka i brevlådan

Jobbade från 07.00-15.00 idag. Gick helt okej. Önskar bara att det var lite mer att göra så att jag kan träna och lära mig så fort som möjligt. Cyklade hem vid 3. Gick som vanligt till brevlådan och hittade ett vitt kuvert med mitt namn. Öppnade brevet och fann lycka. Jag har fått mitt jobbtillstånd här i USA!!!!! Kände en såndär enorm lättnad. Nu är det bara mitt green card jag hoppas få snarast möjligt. Well, nu är jag laglig att jobba i USA, men ännu inte laglig att vara här, haha lite komiskt eller hur?
Italienarna ska laga middag ikväll för att fira detta (de ska göra världens godaste spaghetti som Alessandro alltid lagade på första hostelet vi bodde på i London, minns du Emma?) plus nåt kött eller så. Mums, lyxigt att ha italienska matlagare lättillgängliga!


Om jag vetat att det fula passfotot skulle hamna på
det jobbtillståndskortet hade jag ju ansträngt mig lite mer...
Men jag är ändå hur glad som helst!




Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis till jobbtillståndet. Skönt för dig hoppas att du får mycket att göra. Kram!

2009-09-11 @ 09:34:28
Postat av: Syrran

Vilken lättnad! Nu blir allt mycket enklare för dig. GRATTIS!!!!! Vi blev helt till oss här hemma nu när vi läste det:)

2009-09-11 @ 10:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0