Inga pengar, Juno istället

Väntade för nada idag. Men kvinnan sa till mig att pengarna kommer imorgon eller på måndag. Jahapp jahapp. Jag blev trött och slöade framför en film istället.
Juno hette filmen. Åh vad jag gillade den. Väldigt söt och bäst av allt, jag trodde på vad de sa, dialogerna.
Bra filmer med naturliga manus gillar jag.
Se den, både söt och seriös.

Om nån timme när Brandon kommit hem från jobbet, ska vi nog ta med the italians ner på puben Najas som ligger på Redondo beach pier.
Alessandro berättade precis massa roliga händelser som hänt dom idag. Självklart hade de gått fel väg påväg till stranden, trots min superbra förklaring, fått skjuts av nån snubbe ner dit som de frågat om vägen.
Italienare alltså, inget lokalsinne alls! (Förlåt, jag gick också vilse när jag kom hit först, vilse i typ en månad eller så...)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0