Hum...

Jobbintervjun gick bra, de verkade gilla mig. MEN, jag vet inte om jag gillade stället.
Alla dessa konstiga regler de hade, väldigt väldigt strängt med klädval, man får bara säga hej till ägaren och de som jobbar i restaurangen (restaurangen och affären hör ihop) om de säger hej först, även om kvinnan nämnde flera gånger att " vi är som en stor familj", betalning på timme ligger under "den lagliga summan" , aldrig ledigt vid någon av alla de "holidays", väldigt mycket om vilka jag får prata med och inte prata med osv osv.
Plus att det är ett deltids jobb, med max 15 timmar per vecka. Jag tror att jag nog söker vidare efter jobb med mer timmar faktiskt. Iofs har jag ju inte fått detta jobb än heller.

Nanny-jobbet verkar gå framåt plus att det jobbet skulle ge 1500 dollar mer i månaden för nästan lika mycket jobb. Ska ha intervju med kvinnan på msn nåndag denna vecka.
Hoppas hoppas!

Nu ska jag fortsätta städningen av lägenheten, det är verkligen katastrof här inne. Och varmt förståss. Fast det är varmare där ute.

Hörs om en stund, kanske jag kommer på något jätteintressant att berätta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0