Hello!

Ännu en jobbdag gjort. Jobbigt att ta sig ur sängen vid 6 på morgonen, men när jag väl börjar cykla till jobbet är det inga problem alls.
Imorgon är det jobb 7-3 igen. Om de tycker att jag verkar kunna jobbet imorgon eller på måndag tror jag att träningen är slut och jag börjar med riktigt schema, som då kommer att bli månd-fred 3-11.

Annars inte mycket nytt som hänt. Fortsätter att desperat leta efter lägenhet, det är minsann inte lätt!
Jag funderar på att hyra en film ikväll och bara vara. Tar mycket energi att hela tiden vara på jakt efter nytt boende och veta att kontraktet på där vi bor nu går ut om en månad. Jag kan liksom inte slappna av. Önskar bara att vi kunde hitta något bra snart så att vi kan börja förbereda packning och sånt. Vi har så himla mycket saker och möbler m.m så det är ju inget man vill hålla på och fixa och flytta på i sista stund.

Kram från en trött Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0