Hej!

Jag är svintrött. Precis kommit hem ifrån jobbet. Detta var min 7nde dag på raken (olagligt!) och imorgon måste jag gå upp klockan  6 för att vara på jobbet klockan 7 imorgon bitti.
På söndag är jag iaf ledig och sen jobba på måndag igen.
Fick en check på 212 dollar idag iaf för nästan 2 veckors träning. Det skulle ha vart 248 men självklart blev skatt avdragen, tyvärr. Jag längtar tills träningen är över så att jag kan börja få 8 dollar i timmen istället för 4.
Fick iaf en hel bunt med papper att fylla i idag angående skatt och sådant. Det måste väl betyda att de typ har gett mig jobbet? Vi bestämde att min träning slutar på tisdag då det har vart exakt 2 veckors träning som planerat. Efter tisdag borde de ge mig ett schema och fullt betalt, eller hur?
Vart mycket att göra på jobbet idag, vilket är bra då jag får erfarenhet. Tydligen en reggaefestival här i Redondo , så en del band hade bokat in sig på motellet. Plus att jag lyckades sälja rum till 2 "walk in", good good, om några veckor läääär jag ju va proffs på att sälja rummen. Det gäller att läsa personerna, lätt att se om personen tycker det låter för dyrt, då får man låta snäll och dra till med en liten rabatt på några dollar, det brukar göra dom glada.

Det är en äldre kvinna som ringde och bokade ett rum för onsdag. En kvinna som kommer väldigt ofta och vill ha rummet  i 3 timmar bara. Ja, ni kan ju ana vad hon gör...Hursom helst, ibland får man alldeles för mycket info, gissa vad hon sa? "It's better when you older". Okaaaay. Good to know good to know. Hon är typ 55-60 år nånting.

Nu kommer snart Brandon och italienarna hem med pizza från Papa Guiods. MMMmmmMmm!! Pepperoni mushroom är favoriten där.
Sedan lär jag väl somna bums.

Imorgon ska ägaren till denna lägenhet ha visning vid 11, tur att jag är på jobbet då. Synd att lägenheten ser ut som skit.

Okej, godnatt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0