Här kommer bilder från Santa Barbara

 
På första vinprovningen.


Världens bästa mamma på vinprovning.

 
Prova vin, prova vin och prova lite mer vin. Gott gott...

  
Sedan åt vi lite mexikansk mat (Joaquin somnade) innan nästa vingård.

               
Så vackert var det.

                                         
Hela gänget på vinprovning (Min familj+en del av Brandons familj).

 
Sedan åkte vi alla upp till den danska lilla byn Solvang, 
jag och pappa festade till det med wienerbröd.

 
Lite bilder ifrån vårt hotell i Santa Barbara. Min familj,
jag och Brandon delade på en svit med 2 sovrum, 2 badrum, kök och balkong. 
Kändes nästan lite trist att vi spenderade så lite tid där, ville liksom helst gå runt
i sviten hela dagen istället.

 
Brandon sa att Santa Barbara påminer lite om Hawaii med bergen och så,
bara att Hawaii är grönare. Åh dit vill jag!


Strandkonst.

 
Pappa och mamma och besök på ett akvarium i slutet av piren.

 
Jag och mamma är lika barnsliga.

 
Sedan lunch och shopping innan vi lämnade Santa Barbara.


Fast innan vi lämnade Santa Barbara på riktigt, besökte vi en mission, dvs en över 200 år
gammal kyrka, vilket är väldigt gammal historia för USA.


Framsidan av kyrkan.

 
Minnesplats och ljus.

 
Det är både fint och läskigt med kyrkor.

 
Gamla bilder.


Mamma......................................Pappa..........................................Make...= Mogna familjen?

Jag tror att vi alla vart mycket nöjda med vår lilla tripp till Santa Barbara och så kände mig sig lite sådär kulturell med vinprovningen!

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0