Halvdag

Kom hem ifrån jobbet för en liten stund sedan. Behövde bara vara där mellan 3-7 idag, eftersom det inte var så mycket att göra. Idag var det managern som jag tränade med. Han hade skrivit ut papper med beskrivningar om vad jag kan göra i olika situationer på motellet, snällt! Jag kommer att ha träning i sammanlagt 2 veckor innan de bestämmer om jag får jobbet eller ej. 4 dagar i veckan blir det morgonskiften och en dag 3-11. Efter träningen och om jag tillslut får jobbet är det kvällsskiften jag kommer att ha, dvs 3-11. Managern såg att jag hade cykel, så han vart lite orolig då jag kommer att ha kvällsskiften och får cykla hem klockan elva på kvällen, fastän det är ett rätt så tryggt område. Jag satte press på Brandon om att han kommer att få hämta mig om kvällarna på beodran av managern. Yees! Det kommer mestadels att vara måndag-fredag, vilket är bra. Sedan när jag är bättre och säkrare blir det istället tisdag-lördag.
Däremot har jag lite press på mig att fixa jobbtillåtelse+green card fort som attan, eftersom de föredrar att jag har det snarast möjligt så att de kan betala mig lagligt och att jag kan betala skatt.
När jag cyklade på Pacific coast highway, pch,  påväg hem hade jag havet och solnedgång på min vänstra sida. Ljuvligt.

Nåväl. Allt känns bra. Jag lagar spaghetti och köttfärssås nu, pastan är klar! Jag måste skynda mig att lägga i mat i en matlåda innan jag säger till italienarna att maten är färdig, så att jag garanterat har lunch ill jobbet imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0