God morgon!

Vaknat till ännu en solig dag här i Redondo beach, L.A
I vardagsrummet sitter italienarna på skype och lyssnar på gammal 90tals-musik.
Idag ska hela Brandons familj till hans mormor och morfars hus i Silverlake. Så innan tänkte vi passa på att ta med italienarna till Hollywood, eftersom det ligger intill Silverlake. Måste dock erkänna att jag är trött på Hollywood nu, haha, trodde jag aldrig när jag först kom hit. Nu trivs jag bäst på stranden, piren och vid havet här i Soutbay.

Förresten så har jag världens dåligaste samvete. En av italienarna sover på soffan, det är nice, men den andra sover på golvet eftersom vi inte har någon fungerande madrass. Snart tänker jag ringa runt hela Redondo beach och se om någon har en vi kan låna, annars får vi väl banne mig köpa en fungerande denna gång, för den jag köpte när syrran var här läckte på luft. Great!
Ibland förstår jag mig inte på karlar. Han säger att det går jättebra och hej och hå, seriöst, ser hur obekvämt ut som helst, jag får till och med ont i ryggen av att bara se den lilla sovplatsen på golvet.

Förresten så har vi fått en större teve nu. Brandons mammas gamla teve, 28 tum!!! Yay, förut hade vi typ 17tum.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0