Give me the money!

Usch vad trist det är att sitta och vänta på leveransen från Fedex. Känner mig nästan som en fånge i lägenheten. Om jag skulle gå ut någonstans dyker de säkert upp och då måste de lämna en lapp och säga att jag får komma och hämta upp leveransen på posten eller att "boka in" en annan dag och tid för de att komma. Och det verkar ju lite brådskande för kvinnan (jag förhoppningsvis vill jobba för)att jag mottager pengarna. Så nu sitter jag här och väntar. Italienarna har dratt till stranden, Brandon till jobbet. Jag vill också gå till stranden och hoppa i vågorna! Men jag blir väl fast här ett litet tag till. Ikväll hoppas jag att italienarna ska laga mat. De pratade om (eller ja, vår vän Alessandro gjorde, hans vän verkar inte kunna engelska så bra)om en lax som bryns med smör eller något, min mage kurrade bara av att höra det. Mmm, eller oh nej shit. Jag la kyckling på tining i morse. Jäklars, det blir nog ingen lax ikväll. Men kyckling är också gott. Oh nu blev jag hungrig av att skriva om mat. Ska nog göra mig själv lite "mac'n cheese", mer amerikanskt än så kan väl inte min lunch bli. So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0