Frukost och lägenhet

Godmorgon!

Jag ska ringa en person gällande en liten lägenhet här i Redondo beach. Ligger i slutet av Beryl st, 2 kvarter till havet. Bra pris och räkningar inkluderat, undrar verkligen om studio-lägenheten kan vara något vidare?
Det ska jag avgöra snart. Tyvärr är Brandon på jobbet, så jag och cykeln får väl dra ut på lägenhetsjakt ensamma idag.
Efter det ska jag nog gå in till Whole foods (en organisk mataffär som ligger mittemot lägenheten jag ska kolla på). Eller ska jag kanske slå på stor och gå in till bagel-bageriet och köpa med mig hem?
Åh, jag är så hungrig på frukost NU. Men men, först lägenhet, sen frukost.



Kommentarer
Postat av: Anna

hej anna. fan vad glad jag är att jag hittade din blogg. Jag heter också anna, är 20 år från en norrländsk stad i sverige. har bestämt mej för att prova mina vingar och förverkliga mina drömmar om USA. har nästan fixat ett jobb men undrar om du har några tips vad gällande vart man kan bo ? sjukt imponerad av dej iaf! kram / anna

2009-09-27 @ 22:20:40
URL: http://metrobloggen.se/AnnaWedal
Postat av: Svar till Anna

Vad glad jag blir, tack!

Vad för jobb har du nästan fixat? och i vilket område? Alltid skönt att bo ganska nära där man jobbar! Det finns en hemsida som heter www.craigslist.com , där kan man välja stat, stad och vilket område man vill bo, även hitta rumskamrater för en delad bostad.

du får gärna höra av dig till mig om du har mer funderingar för det är alltid en trygghet med någon från samma land, i ett nytt land.

[email protected]



Lycka till!

2009-09-28 @ 22:15:51
URL: http://bigtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0