Ändrade planer


Kollade upp om det där nanny-jobbet lite noggrannare och njae, hon är förmodligen scam, ni vet, sånadär luriga människor som erbjuder för bra saker för att vara sant typ.
Men jag löste detta problem snabbt och smärtfritt. Blev erbjuden jobb på Redondo pier Inn, motellet min mamma och pappa bodde på när de var här. Eller ja, först är det 2 veckors träning, med början klockan 7 imorgon bitti.
De 2 veckorna ger skitbetalt, dvs 4 dollar i timmen. Sedan efter den träningstiden, om de skulle gilla och ge mig jobbet, blir det 8 dollar i timmen betalt. Fortfarande ganska dåligt betalt då "lagen" säger att man minst ska få 8.50 minst i timmen. Men men, jag är bara så glad att ha chans på ett jobb.
Sedan efter några månader kan jag ju avancera och leta mer välbetalda jobb.

Ikväll blir det bbq med Brandons familj, det är ju Labour day, dvs de flesta är lediga och ska grilla.

Puss och Kram så länge!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0